Categorieën

Veel gestelde vragen

We hebben hieronder de meest voorkomende vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet. Mocht je hierin niet de vraag en het antwoord vinden dat je zocht, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

webwinkel & Assortiment:

Ik wil wat op de webwinkel bestellen, hoe snel kan ik mijn bestelling in huis verwachten?

Als de bestelling op een werkdag geplaatst en betaald is vóór 15.00 uur, dan wordt het de volgende werkdag op het afleveradres aangeboden.

Ik wil wat op de webwinkel bestellen, hoe kan ik betalen?

Zodra je je winkelwagen hebt gevuld met de gewenste artikelen, kun je vanuit de winkelwagen naar ‘Afrekenen’ gaan. Van daaruit wordt je stap voor stap door het bestel/ en betaalproces heen geleid. Betaalmethoden zijn iDeal, Vooraf overmaken en Afhalen en betalen in de winkel.

Ik wil wat op de webwinkel bestellen, maar er staat dat het niet/onvoldoende op voorraad is. Wat nu?

Dit kan natuurlijk voorkomen. Populaire artikelen die uitverkocht zijn laten wij op de webwinkel staan omdat ze vaak snel weer aangevuld worden. Als je toch een bestelling wilt plaatsen voor deze artikelen, kun je het beste even contact opnemen met de winkel om te bespreken hoe we je alsnog van dienst kunnen zijn. Vaak kunnen wij het snel weer voor je bestellen of een perfect alternatief helpen te verzinnen.

Ik heb wat bij jullie besteld, waar of hoe kan ik zien hoe het ervoor staat met de levering?

Bij het plaatsen van je bestelling heb je een persoonlijk account aangemaakt waarin onder andere al je bestelling vermeld staan. Log in op je account om hierin ook de status van iedere bestelling te kunnen bekijken. Ben je je inlog-gegevens voor je account vergeten? Neem dan even contact op met de winkel.

Ik ben op zoek naar een bepaald artikel, maar zie het niet op jullie webwinkel staan. Kunnen jullie er misschien toch aan komen voor me?

Ondanks ons enorme assortiment is het onbegonnen werk om alles voor iedereen op ieder moment op voorraad te hebben, maar we gaan graag voor je op zoek naar de gewenste artikelen. Neem even contact met ons op om door te geven waar en hoeveel het om gaat en wanneer je het uiterlijk nodig hebt, dan hoor je zo snel mogelijk van ons of we dit voor je kunnen regelen.

Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie een bestelling plaats op de webwinkel?

Bij iedere bestelling onder de 25 euro betaal je € 5,95 aan verzendkosten. Boven de 25 euro is de verzending gratis!

Ik heb een kostuum gezien op de webwinkel dat ik graag wil huren. Hoe gaat dat in zijn werk?

De kostuums op de webwinkel zijn helaas niet te huur, die worden enkel verkocht. Wel hebben wij in de verhuur kostuums voor vrijwel alle thema’s, inclusief de nodige accessoires. Je kunt een blik werpen in de galerij voor een impressie van onze huurkostuums, maar om zeker te weten wat we hierin voor je kunnen betekenen kun je het beste even contact met ons opnemen! Om een kostuum te huren zul je langs moeten komen in de winkel. De reservering van de kleding gaat dan gepaard met de betaling.

Ik wil (delen van) een bestelling retourneren, hoe gaat dat in zijn werk?

Retourneren van een webwinkel bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling en kan met het formulier dat bij je bestelling geleverd werd. Hou er wel rekening mee dat bij retourneren de verzendkosten voor de klant zijn. De artikelen dienen wel onbeschadigd en voor zover mogelijk in de originele verpakking geretourneerd te worden.

Ik woon niet in Nederland, maar wil toch een bestelling bij jullie plaatsen. Is dit mogelijk?

Momenteel is het alleen mogelijk om bestellingen naar het buitenland te versturen door de bestelling via de mail af te handelen. Neem contact op met de winkel om je bestelling te bespreken. Het handigst is om een mail te sturen met je adres en de gewenste artikelen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven bij je bestelling.

Ballonnen en Helium

Ik wil heliumballonnen bij jullie bestellen, hoe kan ik dat het beste doen?

Om heliumballonnen te bestellen kun je het beste even contact opnemen met de winkel, er is namelijk van alles mogelijk op dit gebied. We hebben bijvoorbeeld folieballonnen in allerlei thema's en gewone effen latex ballonnen in allerlei kleuren en maten. Via deze link kom je op een pagina waar het een en ander uitgelegd wordt.

Verhuren of verkopen jullie ook helium?

We kunnen heliumflessen voor de verkoop bestellen voor je, die hebben we niet standaard in huis. Mocht je dat willen, neem dan even contact op met de winkel. Daarnaast verhuren wij ook heliumtanks, wat naar verhouding de goedkoopste manier is om aan helium te komen. Klik hier om te zien hoe dat in zijn werk gaat.

Bezorgen jullie ook heliumballonnen?

Ja, wij bezorgen heliumballonnen of blazen heliumballonnen op locatie op. De kosten voor bezorging zijn afhankelijk van de afstand die afgelegd moet worden. Neem even contact op met de winkel om te bespreken of we je hiermee verder van dienst kunnen zijn.

Ik wil graag een ballonnenboog op mijn feest, kunnen jullie dat voor me maken?

Nee, wij maken geen ballonnenbogen. Wel hebben wij alles in huis om zelf een ballonnenboog mee te maken en we geven je graag uitleg over hoe je dat het beste kunt doen.

Verhuur

Ik wil kleding bij jullie huren, hoe werkt dat en waar kan ik zien wat jullie allemaal in huis hebben?

Voor een impressie van onze huurkostuums kun je terecht in onze galerij. Kostuums uit de verhuur worden telkens weer in overleg met de klant samengesteld uit wat wij in huis hebben. Op deze manier kom je tot zo uniek mogelijke kostuums, maar daardoor is het ook moeilijker om 'standaard' kostuums te tonen anders dan op de galerij, waar eerdere klanten te zien zijn in de kostuums die zij uitgekozen hebben. Klik hier om te zien hoe het huren van kleding in zijn werk gaat.

Ik heb kleding gehuurd en wil dat retourneren. Moet ik het zelf eerst nog wassen?

Nee, het enige dat je hoeft te doen is te schitteren in onze kleding en het naderhand weer terug te brengen. De rest doen wij!

Ik zou vandaag gehuurde kleding moeten terugbrengen, maar ik ga het niet redden. Wat nu?

Meestal is dat niet zo’n probleem, maar we vinden het wel fijn als je ons even laat weten dat je kleding later terugkomt. Bij veel te late retournering van huurkleding wordt wel extra huur in rekening gebracht. Kijk vooral even hier voor de spelregels omtrent het huren van kleding.

Verhuren jullie ook smokings/rokkostuums/jacquets?

Jazeker, maar alleen in volwassen maten, dus ook kleine herenmaten voor de kleinere heren (bijvoorbeeld voor schoolgala’s). Klik hier voor meer informatie.

Verhuren of verkopen jullie ook gala- of avondkleding voor dames?

Nee, wij hebben alleen feestkleding in huis en dat is doorgaans echt te ludiek voor een serieuze aangelegenheid. Onze buurvrouw, Isabella Couture, heeft een groot assortiment gala- en avondkleding van hoge kwaliteit op voorraad (koop). Klik hier om een kijkje te nemen op de site van Isabella Couture.

Verhuren jullie naast kleding ook nog andere feestartikelen?

Ja, wij verhuren naast feestkleding en gelegenheidskleding bijvoorbeeld ook heliumtanks, rookmachines, sneeuwmachines, Abraham en Sarah poppen en nog diverse griezelige Halloween poppen. Klik hier voor meer informatie.

Klantenservice

Ik heb oude feestkleding/themakostuums/gelegenheidskleding/uniformen die niet meer gebruikt worden. Willen jullie deze kleding van me kopen?

Nee, in principe nemen wij geen gebruikte kleding over van particulieren. Wij hebben onze vaste leveranciers en maken daarvan gebruik om ons assortiment uit te breiden.

Ik heb een klacht, waar kan ik daarmee terecht?

Jouw klachten helpen ons om onze service te verbeteren, dus die zijn van harte welkom! Via het contactformulier op deze site kun je een klacht aan ons doorgeven. Probeer de klacht zo uitgebreid mogelijk te omschrijven, zodat we je beter van dienst kunnen zijn. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.